«SENSEI» - це сучасний виробник кліматичного обладнання для Вашого будинку і офісу. Продукція «SENSEI» - це найкраще, що є на сьогодні в світі кліматичної техніки. Традиційно висока якість і надійність в поєднанні з сучасним дизайном виділяють продукцію торгової марки «SENSEI» з усього спектра пропозицій, наявних на ринку.

За останні роки інженерами і маркетологами «SENSEI» була проведена масштабна дослідницька роботи. Результати цієї роботи, спільно з досвідом попередніх років, дозволила застосувати інноваційні рішення, що відповідають вимогам сучасного ринку.

Особливу увагу «SENSEI» приділяє надійності і якості виробленої продукції. Для виробництва кліматичного обладнання «SENSEI» використовуються комплектуючі та виробничі потужності провідних світових виробників.

Продукція «SENSEI» - це найбільш широкий асортимент кліматичної техніки для дому: кондиціонування, обігрів, осушення, зволоження повітря - все, що необхідно для створення комфорту в сучасному приміщенні, офісу або складів.

За останні роки продукція «SENSEI» стала еталоном по співвідношенню споживчі характеристики / якість / ціна, тим самим підтверджуючи девіз виробника: «SENSEI» - тихий, надійний, доступний.

  • Сервіс

    Авторизовані сервісні центри компанії «SENSEI GROUP»:

    Київ
    Центральний сервісний центр “Сенсей Україна”
    Адреса: Києво-Святошинський р-н., с. Чайки, вул. Антонова, 8 А, БЦ «Sensei»
    Телефон: Директор сервісної служби +38 (067) 4080482, +38 (044) 3642970
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00-18:00
    Е-mail: larin@sensei.ua (Керівник Сервісної Служби)

    Чернігів
    Сервісний центр «Міромакс»
    Адреса: вул. Весняна, 8/1
    Телефон-факс: (044) 5921650, (0462) 614238, (066) 5021960, (063) 1278744, (067) 1777787
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00-19:00
    Е-mail: miromax.com@gmail.com

    Суми
    Сервісний центр «ЕЛЬФ»
    Адреса: вул. Петропавлівська, 86/1
    Телефон-факс: +38 (0542) 660300, + 38 (0542) 650340, +38 (0542) 655510
    Режим роботи: пн-Пт 09:00 -18:00
    Е-mail: elf@scelf.sumy.ua

    Харків
    Сервісний центр “Сенсей Харків”
    Адреса: пр. Гагаріна, 183 А
    Телефон-факс: +38 (067) 9550838; +38 (057) 7210942
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00

    Краматорськ
    Сервісний центр «Елма Сервіс»
    Адреса: бул-р. Краматорський, 3
    Телефон-факс: (0626) 488597; (096) 3255838; 089-2500513 (багатоканальний)
    Е-mail: larissa.lotoss@gmail.com
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00

    Запоріжжя
    Сервісний центр «Рембитсервіс»
    Адреса: вул. Правди, 50
    Телефон-факс: +38 (061) 2125490, +38 (061) 2200322, +38 (067) 6311081
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00-18:00

    Мелітополь
    Сервісний центр «Атлант»
    Адреса: пр-т Б. Хмельницького, 10/1
    Телефон-факс: +38 (0619) 440600, +38 (0619) 440620
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00

    Херсон
    Сервісний центр «Ремонт і Сервіс»
    Адреса: вул. Робоча, 66
    Телефон-факс: +38 (067) 5516352, +38 (0552) 485888; +38 (0552) 485000
    Режим роботи: Пн-Пт 08:30-17:00, перерва 12:30-13:00

    Одеса
    Сервісний центр «2С»
    Адреса: Фонтанська дорога, 12/10
    Телефон-факс: (048) 777-37-70.
    Графік роботи: Пн-Пт 10:00 — 19:00; Сб 10:00 – 16:00;

    Дніпро
    Сервісний центр «ІНТЕРСЕРВІС»
    Адреса: пр-т Кірова, 59
    Телефон-факс: +38 (0582) 346-705, +38 (0582) 350-489
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00

    Миколаїв
    Сервісний центр «ІНТЕРСЕРВІС»
    Адреса: Внутрішньоквартальний проїзд, 2
    Телефон-факс: (0512) 580647, (0512) 580646
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00-18:00

    Кропивницький
    Сервісний центр «ІНТЕРСЕРВІС»
    Адреса: вул. Короленка, 2
    Телефон-факс: +38 (0522) 357923
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00

    Черкаси
    Сервісний центр «Весь світ Черкас»
    Адреса: вул. Добровольського, 1, оф. 201
    Телефон-факс: +38 (0472) 383690, +38 (0472) 383790
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00

    Вінниця
    Сервісний центр «ІНТЕРСЕРВІС»
    Адреса: вул. Енергетична, 3 А
    Телефон-факс: +38 (0432) 699573
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00

    Житомир
    Сервісний центр «Проф-майстер»
    Адреса: вул. Черняховського, 20
    Телефон-факс: +38 (0412) 422254, +38 (067) 5949404, +38 (099) 6118301
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00, Сб 10: 00-14:00

    Хмельницький
    Сервісний центр «Панасонік сервіс»
    Адреса: вул. Проскурівського підпілля, 117
    Телефон-факс: (0382) 70-03-32, (0382) 70-33-15, (067) 3804386
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00-18:00

    Рівне
    Сервісний центр «Рубікон»
    Адреса: провулок Робочий, 5
    Телефон-факс: +38 (0362) 433340, +38 (067) 3632772
    Режим роботи: Пн-Сб 9:00 -18:00

    Тернопіль
    Сервісний центр «СЕМ»
    Адреса: вул. Чалдаєва, 2
    Телефон-факс: +38 (035) 263013, +38 (035) 231797, +38 (067) 3576378, +38 (050) 5124887
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00

    Сервісний центр «Радіо-Сервіс»
    Адреса: вул. Київська, 2
    Телефон-факс: +38 (0352) 26-76-26
    Режим роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00

    Івано-Франківськ
    Сервісний центр “ІНТЕРСЕРВІС”
    Адреса: вул. Вовчинецька, 223
    Телефон-факс: +38 (0342) 712813
    Режим роботи: пн-пт 09:00 -18:00

    Кривий Ріг
    Сервісний центр ТОВ “Лотос”
    Адреса: вул. Косіора, 64
    тел. (056)440-07-79, (056)440-50-30, (067)998-05-20

    Ми прагнемо надати швидку та кваліфіковану допомогу, здійснюємо гарантійний та післягарантійний ремонт, сервісне технічне обслуговування кондиціонерів SENSEI, TCL.

  • Гарантія

    Дотримуючись такі рекомендації, Ви отримаєте максимальний гарантійний термін на придбане обладнання і захистіть себе від втрати часу і ймовірності виникнення зайвих питань з боку обслуговуючої організації.

    Кондиціонери «SENSEI» представлені у побутовій та напівпромислової серіях.

    Терміни гарантії на напівпромислові моделі – 2 роки. На побутові спліт-системи «SENSEI» – 5 років. На побутові спліт-системи «TCL» – 2 роки. Головним офіційним сервісним центром «SENSEI» виступає сервісний центр в Києві, який здійснює гарантійний ремонт обладнання. Наші фахівці якісно і в строк проведуть діагностику зданого в гарантійний ремонт обладнання, і в максимально короткий термін, або відремонтують несправне обладнання, або замінять на аналогічне.

    Умови гарантійних зобов’язань

    Гарантійний талон дійсний тільки при наявності правильно і чітко зазначених: моделі, серійних номерів внутрішнього і зовнішнього блоків, дати продажу, чітких печаток фірми-продавця і установника, підпису покупця. При порушенні цих умов, а також в разі, коли дані, зазначені в гарантійному талоні змінені, стерті або переписані, талон визнається недійсним.

    Виробник забезпечує усунення недоліків (дефектів) виробу, що виникли з вини Виробника протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати продажу виробу.

    Виробник не несе гарантійних зобов’язань і не проводить гарантійний ремонт виробу в наступних випадках:

    якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався в цілях не відповідають прямим призначенням;

    • в разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, викладених в інструкції з експлуатації, а також в разі ремонту і монтажу, модифікації кондиціонера не уповноваженими особами;
    • якщо виріб має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту неспеціалізованим сервісним центром;
    • якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, не передбачених Виробником;
    • якщо за час експлуатації змінився теплової приплив в приміщенні і є невідповідність потужності охолодження (потужності обігріву) кондиціонера і теплофізичних якостей приміщення, в силу чого кондиціонер не може підтримувати потрібну температуру;
    • відсутність профілактичного обслуговування кондиціонера менш ніж 1 раз на рік і / або відсутність відмітки про його проведення в гарантійному талоні.
    • якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
    • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, комах, і гризунів.

    Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі недоліки виробу:

    • механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві;
    • ушкодження, викликані невідповідністю стандартам живлять електричних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
    • ушкодження, викликані використанням нестандартних та / або неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин.
  • Інструкції та документи

    Гарантійний
    скачать
    Інструкція-по-експлуатації-спліт-систем
    скачать
    Сертифікат на продаж ТМ TCL
    скачать
    Сертифікат
    скачать