5 ознак, що ваш кондиціонер потребує обслуговування

7 December 2020

Немає побутових приладів, які могли б працювати вічно. Кондиціонер, як один з них, теж потребує регулярного обслуговування, очищення і заміни фільтрів. В іншому випадку, він з блага швидко перетворюється в джерело шкоди і хвороб.

Про те, що прийшла пора заглянути всередину спліт-системи, свідчать такі ознаки:

  1. При роботі кондиціонер видає дивні звуки.
  2. Агрегат взагалі не включається, він вібрує або занадто голосно працює.
  3. Внутрішній блок сильно нагрівається.
  4. При включенні системи з’являється неприємний запах.
  5. З блоку, що знаходиться в приміщенні, капає вода.

Якщо ці ознаки не реагувати, то через деякий час, знадобиться вже не чистка, а кваліфікований ремонт. А остання послуга коштує набагато вище.

Що можна зробити самому

Допомогти кондиціонеру можна самостійно, наприклад, очистити фільтри. Процедура ця нескладна і складається з наступних етапів:

  1. Відкрити передню панель і дістати фільтри.
  2. Забруднені сітки добре промити під проточною водою.
  3. Очистити від пилу поворотні жалюзі.
  4. Для знезараження агрегату використовувати антибактеріальні засоби. Для цього включити режим вентилювання та в місці всмоктування повітря розпорошити спецзасіб.
  5. Сухий чистий фільтр встановити на місце.

Самостійну чищення слід проводити 2 рази на рік.

Якщо періодична чистка фільтрів довго не проводилася, порушується процес теплообміну, так як для нього необхідний вільний безперешкодний охолодження елементів, при цьому забруднення стосуються випарника і радіатора. Для очищення цих елементів користуються довговорсове пензлем, парогенератором або пилососом. Найкраще завдання вирішує парогенератор. Йому вдається впоратися навіть з грязьовими плівками. Для очищення зовнішнього блоку можна використовувати пилосос або воду зі шланга.

Професійне обслуговування

Якщо ж кондиціонер став погано працювати, значить, забруднення досягли критичного рівня. У таких випадках може з’явитися рідина. Це фреон, який не стискається. Спроба кондиціонера стиснути рідина може призвести до гідроударів і виходу з ладу компресора.

Щоб уникнути такого розвитку, слід звернутися до фахівців компанії SENSEI, які виявлять місця найбільшого засмічення і швидко їх очистять.

Майстер, оснащений спеціальним обладнанням:

  1. Підключить манометричний колектор і перевірить рівень тиску в контурі.
  2. Огляне елементи плат і автоматики, вентилятор на предмет механічних пошкоджень.
  3. Перевірить аварійне відключення компресора при перегріві.
  4. Очистить випарник зовнішнього блоку.
  5. Огляне контакти електропроводки і клеми.
  6. Дозаправити систему фреоном.

Розбирати кондиціонер самостійно — це небезпечно, і може закінчитися в кращому випадку, несправністю пластикових деталей, в гіршому ураженням електричним струмом.

Без додаткової заправки рівень холодоагенту може знизитися до критичного (в нормі його кількість зменшується на 6-8%/рік). Це призводить до перегріву компресора зовнішнього блоку, вартість якого становить майже 50% суми, сплаченої за кондиціонер.

Про витік фреону говорить іній або лід, що утворюється в місцях з’єднання трубок і уповільнення охолодження повітря. У таких ситуаціях слід відключити прилад і звернутися в службу, що забезпечує сервісне обслуговування кліматичної техніки.

Частота обслуговування кондиціонерів

Звичайно, багато залежить, де стоїть кондиціонер. Складське приміщення, комерційний об’єкт і лікарський кабінет — дуже різні за умов і інтенсивності використання техніки приміщення:

  • Домашні спліт-системи обслуговуються в залежності від їх фактичного стану, у середньому раз на рік.
  • Офісна техніка мінімум двічі на рік.
  • Кондиціонер в серверній, який працює цілий рік і цілодобово, та ще й з поруч розташованими жвавими трасами, незакінченими будівництвами і квітучими тополями, потребує щоквартального обслуговування.

А якщо система включається на 2 години в день і тільки в спеку, наприклад, в чистій сільській місцевості, то нема чого в ній часто перевіряти всі агрегати і вузли, чистити і дезінфікувати.

У будь-якому разі обслуговування кліматичної техніки краще проводити ранньою весною або восени.

Кондиціонер, як автомобіль, вимагає регулярного технічного обслуговування. Щоб він не підвів в самий невідповідний момент, треба про це пам’ятати. А хто цього не знав, беріть на озброєння і дотримуйтесь цих правил! Тільки так можна продовжити довговічність свого кондиціонера і захистити здоров’я тих, хто знаходиться в приміщенні.

Реєстрація гарантії

  • Реєстрація продукту
  • Керівництво по гарантії
Реєстрація продукту

Спасибі, що ви вибрали наш магазин і зробили покупку! На цій сторінці ви можете зареєструвати придбане кліматичне обладнання, щоб отримати гарантію на 5 років.

Увага! Більшу частину інформації, яка буде потрібно при реєстрації, ви знайдете на упаковці товару.

  • Якщо ви не можете повністю заповнити форму реєстрації, то Офіційна гарантія надається на два 2 роки при коректно заповненому гарантійному талоні (додається до покупки з товарним чеком).
  • Отримати гарантію на 5 років можна за умови, що монтаж буде виконаний авторизованим майстром з іменним сертифікатом. Перевірити актуальність сертифіката можна на сторінці.

Важливо! Обов'язкова умова для гарантії-щорічне сервісне обслуговування за договором, який ви укладаєте з майстром. Кожне проведене обслуговування фіксується в договорі.

Керівництво по гарантії

Ми гарантуємо якість і продуктивність нашого обладнання, відсутність дефектів при дотриманні правил експлуатації і регулярному сервісному обслуговуванні. Гарантія вступає в силу з моменту продажу товару. Дата фіксується на товарному чеку. У гарантійний період ми забезпечуємо покупця всіма необхідними комплектуючими і виконуємо ремонтні роботи в разі, якщо причиною виходу обладнання з ладу став виробник. Даний факт підтверджується висновком офіційної сервісної служби.

icon Завантажити
Гарантійний талон

Типи офіційної гарантії

2 роки

Офіційна гарантія від виробника

При покупці товару у офіційного представника Sensei ви можете отримати гарантію на 2 роки. Важлива умова для установки гарантійного терміну-правильне заповнення гарантійного талона і надання товарного чека. Гарантія на 2 роки поширюється на товари:

  • Побутові / напівпромислові / промислові / кондиціонери.
  • Мульти-спліт системи.
  • Теплові помпи

5 років

Розширена гарантія від виробника

Обов'язкова умова для отримання розширеної гарантії на товар, придбаний у офіційного представника бренду Sensei-коректне заповнення гарантійного талона, підписання договору з авторизованим установником, надання товарного чека і реєстрація на сайті. Отримати розширену гарантію терміном на 5 років можна на всі види продукції:

  • Побутові / напівпромислові / промислові / кондиціонери.
  • Мульти-спліт системи.
  • Теплові помпи